خاویار

  • ۰
  • ۰

به دنبال اصطلاح "آب نمک" باشید

این اصطلاح به معنی این است که خاویار در نمک کمی نگهداری شده است و نمک فراوان به آن زده نشده است . پس در واقع این معنی را می دهد که خاویار با کیفیتی در آخر به دست مشتری خواهد رسید .

قبل از خرید خاویار ، آن را امتحان کنید

درسته ، همیشه این امکان وجود ندارد . مخصوصا وقتی که دارید خرید خاویار را از طریق اینترنت انجام می دهید . اما برخی از فروشندگان معتبر به شما اجازه می دهند قبل از خرید ، مزه خاویار مورد نظر را بچشید .

به دنبال تخفیف ها باشید

تعطیلات یکی از بهترین فرصت ها برای خرید خاویار در طول سال است . اغلب اوقات در این مواقع شما خاویار تخفیف خورده پیدا خواهید کرد . فقط حواستان را جمع کنید که خاویار کهنه یا فاسد شده ای را انتخاب نکنید .

از بازار سیاه خاویار تهیه نکنید

امروزه در سطح بازار ، خاویار های غیر قانونی زیادی وجود دارد . این موضوع ممکن است در نهایت و در آینده نزدیک سطح دسترسی به خاویار استورژن را گاهی اوقات سخت تر کند . مطمئن شوید که از فروشنده بپرسید که آیا خاویاری که شما دارید می خرید به صورت قانونی وارد شده است یا خیر !

از کجا به صورت آنلاین خرید خاویار را انجام دهید ؟

شرکت اطمینان آبزی ایرانیان ( تلاژن ) همیشه سعی بر این داشته تا خاویار ها را به صورت تازه به دست شما عزیزان برساند . این مجموعه تمامی تلاش خود را به منظور حفظ رضایت شما می کند تا علاوه بر لذت از خرید خاویار ، به صورت چند باره شاهد خرید شما از این مجموعه باشد .

هزینه خرید خاویار به چه صورت است ؟

قیمت ها کاملا بستگی به شما دارد . این که شما بخواهید برای خرید خاویار چه گونه ای را انتخاب کنید روی قیمت آن تاثیر گذار است . همچنین این که از کجا بخرید و چه مقدار تهیه کنید نیز روی این موضوع کاملا تاثیر گذار است . اکثر اوقات شما یک اُنس از آن را در یک قوطی تهیه می کنید .

خاویار بلوگا - در حال حاضر طبق قوانین آمریکا این نوع خاویار در این کشور موجود نیست .

خاویار استرا - به ازای هر انس قیمت آن بین نود تا صد و چهل دلار دلار تغییر می کند .

خاویار سوروگا - هر انس از این خاویار حدود نود و پنج تا صد و بیست و پنج دلار قیمت دارد .

منبع : https://talagene.com/products/buy-caviar/

  • ۹۸/۱۰/۲۶
  • گرگ سفید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی